Τρίτη 7 Αυγούστου 2007

ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΠΟΡΤΡΑΙΤΟ


ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΠΟΡΤΡΑΙΤΟ
Το γυναικείο σώμα έχει αποτελέσει μέσα στους αιώνες πηγή έμπνευσης για πολλούς καλλιτέχνες και δημιουργούς και είναι γεγονός πως έχει δώσει όμορφα έργα στην ιστορία της τέχνης. Σε αυτή την κοιτίδα δημιουργίας έκανα μία κατάδυση και εγώ στην προσπάθεια μου να ανακαλύψω το άλλο ,το διαφορετικό από την δική μου φύση, το ανοίκειο σε έμενα γυναικείο σώμα. Είναι γεγονός πως πολλά γνωρίζουμε για τις βιολογικές λειτουργίες του, όμως αυτό που πρωτίστως με ενδιαφέρει στην φωτογραφική μου προσέγγιση έχει να κάνει πιο πολύ με την ερωτική κατάσταση. Με την ανακάλυψη και αποκάλυψη της φύσης ων σωμάτων την στιγμή της ένωσής τους. Eδω τον ρόλο των ερωτευμένων έρχονται να πάρουν ο φωτογράφος και το φωτογραφιζόμενο σώμα. Και κάθε στιγμή ερωτοτροπούν με στόχο να νιώσουν και οι δυο την ηδονή της δημιουργίας και της φανέρωσης που αυτή συνεπάγεται..Τίποτε άλλωστε δεν αποκαλύπτεται από μόνο του παρά μόνο μέσα από το άλλο! Και η δική μου εξερεύνηση μέσα από αυτή την πορεία με οδηγεί ασυνείδητα στο να οικειοποιηθώ την θηλυκή πλευρά του ευατού μου, την πηγή του συναισθήματος.
Ηλίας Πολίτης

2 σχόλια:

panagiotis είπε...

Μεγια το Blog. Να το ανανεωνεις συχνα.

eliaspolitis είπε...

egine panagioth...eyxaristo