Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2006

ATOMIKΗ ΕΚΘΕΣΗ ΄΄ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΡΟΗ΄΄

2.Ατομική έκθεση με τίτλο ΄΄ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΡΟΗ΄΄η οποία
πραγματοποιήθηκε 1-30 Νοεμβρίου 2006 στο cafe EMIGRE



Ελεύθερη ροή σκέψεων ,ιδεών, συναισθημάτων. Η σειρά των φωτογραφιών που εκθέτω αποτελεί μια προσπάθεια να δώσω μία διέξοδο στα ανείπωτα του εσωτερικού μου κόσμου.
Η επαφή μου με το φυσικό στοιχείο με βοηθά να έρχομαι σε επαφή με τον βαθύτερό μου ψυχισμό. Σε αυτό το περιβάλλον καθρεφτίζεται η ύπαρξή μου. Δεν μου χαρίζεται ούτε με λυπάται. Είναι εκεί απλά και με δέχεται∙ με περιμένει.
Εγώ στέκομαι αδύναμος μπροστά του με μόνο όπλο τη φωτογραφική μου μηχανή. Χρειάζεται να βρω τη δύναμη να του επιβληθώ. Εκείνη τη δύσκολη και συνάμα ιερή στιγμή, πρέπει να διαλέξω μέσα από αυτό το φυσικό τοπίο τα στοιχεία και τις εικόνες που με αντιπροσωπεύουν για να συνθέσω το κάδρο μου. Στην πραγματικότητα, ένα κάδρο ζωής, συντεθειμένο από ένα παζλ μορφοποιημένων εικόνων και στιγμών.
Αυτή μου λοιπόν την προσπάθεια καταθέτω στις ματιές σας, με την ελπίδα το έργο μου να συναντήσει την « ελεύθερη ροή» η αλλιώς ψυχή του καθενός από εσάς.
Ηλίας Πολίτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: